26 Haziran 2013 Çarşamba

اليوم

كتبت اليك رسالة اليوم
 تحدثت عن الحزن في قلبي
 عندما تضيق قلبي بكيت و بكيت
 انا فتشتك في احلامي
 خرجت و تجولت في الشوارع
... اشتريت قلما و مظروفا
 كتبت عنوانك علي المظروف
 و احرقت طرف الرسالة قسما ما
 نفحت و بردت بنفسي
 وضعت الرسالة في المظروف فلصقت الطابع عليه
 ذهبت الي البريد و لكنني لم استطيع ان ارسلها
. لانني لم ارد ان تدرك بحزني
رياح السهر
Bugün sana bir mektup yazdım.
Kalbimdeki hüznü anlattım.
Kalbim daraldığında, ağladım, ağladım..
Ben seni hayallerde aradım.
Çıktım, sokaklarda dolaştım,
Bir zarf bir de kalem aldım,
Zarfın üzerine adresini yazdım,
Mektubun ucunu biraz da yaktım, 
Üfledim, soluğumla soğuttum,
Mektubu zarfın içine koydum ve pul yapıştırdım.
Postaneye gittim ama yollayamadım,
Çünkü, hüznümü bilmeni istemedim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder